آموزش سالیدورک 2015 با طراحی سیستم تعلیق خودرو
نوشته شده توسط : زپو

 آموزش سالیدورک 2015 با طراحی سیستم تعلیق خودرو


در پست امروز فروشگاه پروسالید ، در خدمت شما هستیم با ارائه آموزش سالیدورک 2015 توسط طراحی سیستم تعلیق خودرو. آموزشی که پیش روی شماست دارای مدت زمان 9 ساعت و نیم در حجم 370 مگابایت می باشد. این مجموعه شامل 29 ویدئوی اموزشی می باشد که طی آن بایستی تعداد 56 قطعه را مدل کنید و در نهایت آن ها را به هم مونتاژ نمایید. قطعاتی که مدل می کنید در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای می باشند. همچنین قسمت مونتاز قطعات نیز دارای نکات کاربردی فراوانی بوده و تقریبا مهم ترین و کاربردی ترین ماژول های سالیدورک را در بر می گیرند. در ادامه مطلب می توانید دموی این اموزش را دریافت و مشاهده فرمایید.

با خرید این مجموعه 7000 تومانی، یک ماه اکانت کاربری ویژه نیزبه رایگان دریافت خواهید کرد. بدین ترتیب بعد از خرید محصول، تا یکماه به بیش از 30 مطلب ویژه سایت که تاکنون منتشر شده اند دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید، اکانت کاربری ویژه تنها به خریدهای 7000 تومانی از فروشگاه پروسالید تعلق می گیرد. این مجموعه اولین آموزش فروشی در فروشگاه پروسالید است که دارای قیمت 7000 تومان می باشد. لذا در روز های آتی آموزش های مناسب بیشتری به فروشگاه افزوده خواهد شد تا شما عزیزان قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. توضیحات بیشتر در رابطه با اکانت ویژه و مراحل ارتقا را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید. لطفا تغییرات جدید در نحوه ارتقا اکانت کاربری را در لینک زیر مطالعه کنید.

نحوه ارتقا به سطح کاربری ویژه


خرید و دانلود  آموزش سالیدورک 2015 با طراحی سیستم تعلیق خودرو






:: برچسب‌ها: آموزش سالیدورک 2015 با طراحی سیستم تعلیق خودرو , آموزش سالیدورک 2015 , فروشگاه پروسالید , مهم ترین و کاربردی ترین ماژول های سالیدورک , پروسالید , اموزش حرفه ای سالیدورک ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: